El proces del márqueting

Hola a tothom:

El dijous passat dia 22-2-18 teniem programat una sortida pero es va ajornar per tant es vam quedar a la classe i la primera part el nostre professor Marc Bernadich va fer un repas de que voldir márqueting que en Catalá vol dir mercadejant queesta dedicada a l’analisi del comportament dela mercats i dels consumidors.

El márqueting te per objectiu afavorir l’intercanvi entre les dues parts compradorvenedor de manera que les dues parts hi surtin beneficiades. Vam apendre que cada producte que hi ha al mercat está dirigit a un públic diferent també vam apendre que la millor comunicació es la boca – orella per publicitar-se.

Despres a la segona part vam apendre que el marqueting no foma una sola persona sino que hi ha moltes persones que hi mouen per llençar un producte al mercat hi ha un gran equip que cada persona té una funció son aquests: Activadors,Buscadors,Creadors,Desemvolupadors,Executors i Facilitadors com ho sabeu l’equip ha d’estar sempre unit peró si algu de l’equip falla,fallatot. ens va ensenyar a traves d’un video de youtube mostrava de que el director d’orquestra Leonard Berstein durant l’assaig de la nova versió de “west side story” es va enfadar amb el tenor Josep Carreras per que els productors que forma part de l’equip no van grabar a temps una cançó. Pero al dia següent va sortir bé la cançó i el problema es va resoldre. També vam escoltar i veure una peça de la banda sonora de la pel-licula “la llista de Schindler” de 2 versions diferents  quins gustos tenim.

Ens ho vam passar-ho molt bé.

Fins Aviat!!

Montse Alonso.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *